Fashion
×

Mesaj

Funcția de mail a fost temporar dezactivată în acest site, vă rugăm să încercați mai târziu.

Funcția de mail a fost temporar dezactivată în acest site, vă rugăm să încercați mai târziu.

Funcția de mail a fost temporar dezactivată în acest site, vă rugăm să încercați mai târziu.

Funcția de mail a fost temporar dezactivată în acest site, vă rugăm să încercați mai târziu.

Funcția de mail a fost temporar dezactivată în acest site, vă rugăm să încercați mai târziu.

Buna dragilor,

Asa cum probabi l ati vazut, luni am avut placerea de a participa alaturi de mondena mea mica, Agnes, la un minunat brunch „a la francaise” organizat de Meli Melo Paris, revista Beau Monde si Marie Claire, in cinstea Femeii.



Locatia a fost una de vis, la propriu, Palatul Noblesse. O cladire superba, măreata și impunătoare, așezată pe o străduță veche chiar în centrul plin de forfotă al Bucureștiului. Vremea de primavara si-a pus amprenta pe chipul tuturor invitatilor (si erau multi), o atmosfera calda, prietenoasa, unde toata lumea zambea si se bucura de noutatile cu care Meli Melo a venit la inceput de sezon. Multe nume importante din industria modei romanesti, discutii interesante si miros de Parisss!

Mesajul transmis de noua colectie este pe gustul meu. „La femme romantique” reprezinta acea infuzie de feminitate de care femeile zilelor noastre au atata nevoie. Indiferent de tendintele modei, indiferent de accentele masculine care vin odata cu lansarile colectiilor marilor designeri, femeia are nevoie de note calde care sa-i evidentieze finetea si delicatetea.

Imprimeuri atent gândite, modele unice, broșe prinse cu tradiționalul snur alb-roșu, dar care poarta atât pietre strălucitoare, cat și motive etno.

Bijuterii statement, inspirate de stilul nomad, dar și de cel tradițional romanesc, imprimeuri folclorice, eșarfe imprimate tradițional, toate reinterpretate și adaptate tendințelor actuale.

Întregul sezon primăvară-vara va defila sub umbrela romantismului, a femeii visătoare, asa ca pregătiți-vă pentru accesorii a la „femme romantique”.

Mai jos, o particica din discursul tinut de Laura Nicolau, Director de marketing si PR, Meli Melo Paris, si fotografii care vorbesc mai bine decat articolul in sine!

„Ne place conceptul „la vie est belle!”, „la vie eu rose”, însă Mărțișorul și sărbătoarea aceasta tradițională ne-au inspirat la fiecare început de primăvară. Asa s-a născut colecția de inceput de sezon: Etno Romantique.

Vrem sa ii mulțumim Monicăi pentru colaborare. Monica Tand este fashion Blogger și Style Expert și și-a pus amprenta asupra imaginilor de campanie pentru primăvara Meli Melo. Originara din Maramures și îndrăgostită de tot ceea ce e autentic, a făcut echipa buna cu colecția cu influente ETNO.

Ne plac tradițiile, dar și tendințele, pe care le vom pune mer eu în scena , prin intermediul magazinelor noastre, adaptate fiecăreia dintre voi. Pentru ca stilul vostru ne inspira în fiecare zi!”

la femme romantique by meli melo la femme romantique by meli melo la femme romantique by meli melo la femme romantique by meli melo la femme romantique by meli melo la femme romantique by meli melo la femme romantique by meli melo la femme romantique by meli melo la femme romantique by meli melo la femme romantique by meli melo la femme romantique by meli melo la femme romantique by meli melo la femme romantique by meli melo la femme romantique by meli melo