Dragilor,
Despre puterea de atracție a brandurilor și despre pasiunea mea pentru brandul BMW v-am mai povestit într-un articol trecut, articol pe care îl găsiți aici http://www.vitejiepetocuri.ro/2016/11/
Întrebările mele legate de brandul BMW s-au ridicat acum câțiva ani când răsfoiam pentru facultate o carte pe care o recomand dacă sunteți pasionați de brand uri și marketing, în general, Geniu în marketing- Peter Fisk. Mi s-a părut foarte interesant faptul că, puțini știu, sigla BMW reprezintă de fapt un cer și…un propulsor mobil pentru că, da, firma la început producea motoare pentru avioane.
De ce ador BMW fără ca încă să conduc unul? Pentru că dincolo de design-ul de excepție pe mine m-a cucerit tot ceea ce mi-a transmis brand ul. O temă care te-ar putea duce cu gândul la literatură…pe 4 roți, cea a absolutului, reflectă perfecțiunea măricii dincolo de design. Perfecțiune transmisă prin produse, servicii, campanii de publicitate și saloane de prezentare. Nu e greu să tragi această concluzie. Vă propun să vizitați un showroom BMW. O să vedeți arată mai degrabă ca un templu al companiei. Acest brand reușește să-și refelecte valorile într-un mod unic, la nivel vizual, dar și la nivel de experință. Ce mi se mai pare fascinant este cum a reușit BMW să schimbe profilul clienților săi, de la un brand asociat cu manageri în vârstă la tineri, lansând practic o isterie! Pentru că de-a lungul timpului BMW a devenind cu adevărat moda noii generații.
Aș putea să vorbesc mult despre BMW, dar cum ar fi dacă tu, pasionat de BMW ai avea ocazia să cunoști și mai multe din istoria brandului tău favorit? Totul! Și asta într-o mini vacanță? La München, acolo unde s-au scris primele pagini din istoria BMW, acum 101 ani.
Pe scurt, dealerul Proleasing Motors , cu susținerea BMW România „instigă”toți posesorii de BMW la o competiție cu miză tentantă– un weekend prelungit la München, pentru 2 persoane.
Vizite la BMW Welt și BMW Museum, drive test cu un automobile BMW în München, dar și multe alte surprize pe care Proleasing Motors le promite. Sună cam bine, nu?
#RoadToBMWWelt reprezintă o invitație. Invitația pentru a face ceea ce îți place mai mult. Să conduci!
Dacă ești conducător de BMW, înscrie-te în perioada 15 martie -15 iunie pe website-ul de concurs www.bmwproleasing.ro/roadtobmwwelt.
Condiția? Să parcurgi la volan distanța de 2988 km de la înscriere până la finalul perioadei concursului. Dacă faci asta o să intri automat în tragerea la sorți pentru Marele Premiu, respectiv escapada de weekend la München.
Proleasing Motors, la drum împreună cu tine, ca întotdeauna! Astfel că, începând cu primii 300km parcurși în concurs, toti participanții la „cursa” către BMW München vor primi premii garantate, constând în verificări și operațiuni gratuite în service-ul autorizat BMW Proleasing Motors.
De ce 2998km?
Pentru că e echivalentul distanței dus-întors de la showroom-ul BMW Proleasing Motors la BMW Welt München.
Ce trebuie să faci pentru a participa
1. Trebuie să conduci un automobil BMW. Și, chiar dacă nu ești tu posesorul lui „pe hârtie”, trebuie să poți demonstra, la cerere, că posesorul legal ți-a oferit ție dreptul de a folosi automobilul cu care ești înscris în cursa către BMW Welt.
2. Trebuie să îți creezi un cont pe website-ul de concurs, în care vei înscrie datele tale și ale automobilului și, mai ales, kilometrajul din bord la momentul în care realizezi înscrierea. Din acel moment, ai la dispoziție 300 km sau 30 de zile – oricare din ele va fi prima – să te prezinți la unul din sediile Proleasing Motors pentru validarea înscrierii tale în concurs, ceea ce înseamnă o citire de cheie, dar și un bonus automat de 200km.
Pentru a afla toate detaliile campaniei intră pe www.bmwproleasing.ro/roadtobmwwelt și înscrie-te în concurs.
Drum întins!
#RoadToBMWWelt